لو رفتن پیشنهاد پاریسی‌ها برای ستاره جوان بارسلونا

لو رفتن پیشنهاد پاریسی‌ها برای ستاره جوان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که آنسو فاتی قرارداد خود را با باشگاه بارسلونا تمدید کرد، رسانه ها از پیشنهادهای سایر تیم های اروپا برای این ستاره جوان آبی اناری ها پرده برداشتند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو، آنسو فاتی دیروز رسما قرارداد خود را با باشگاه بارسلونا پنج ساله تمدید کرد. بند فسخ قرارداد این ستاره جوان با بلوگرانا اکنون یک میلیارد دلار است. همان طور که خود فاتی هم در کنفرانس مطبوعاتی خود تایید کرد، این ستاره کاتالان ها از باشگاه های خارجی پیشنهادهای زیادی داشته است.

دیروز فاش شد که سه تیم پاریسن ژرمن فرانسه، لیورپول و منچستر یونایتد انگلستان برای به خدمت گرفتن این بازیکن، رسما با ایجنت و مدیر برنامه های آنسو فاتی تماس گرفته بودند و حالا موندو دیپورتیوو به جزئیات این پیشنهاد دست یافته است.

طبق گزارش موندو دیپورتیوو، پاریسن ژرمن به آنسو فاتی پیشنهاد داده بود در صورتی که به صورت رایگان به این تیم فرانسوی ملحق شود، پاداش 30 میلیون یورویی و همچنین سالانه پانزده میلیون یورو به فاتی دستمزد خواهد داد.

بند فسخ یک میلیارد یورویی مندرج در قرارداد جدید آنسو فاتی با بارسلونا به این منظور قرار داده شده است که تیم های متمول اروپایی مانند پاریسن ژرمن و منچستر سیتی که به تیم های نفتی مشهورند، قابلیت انتقال این بازیکن به تیم های خود را نداشته باشند.

9404