فجر شهید سپاسی شیراز برابر فولاد یزد متوقف شد

فجر شهید سپاسی شیراز برابر فولاد یزد متوقف شد

به گزارش خبرنگار ایرنا در این بازی که از هفته هفدهم این مسابقات عصر دوشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، هر دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند و با توجه به تساوی تیم های پیکان تهران و خونه به خونه بابل، فجری ها همچنان در صدر جدول باقی ماندند.
فجری ها، بهترین فرصت برای فاصله گرفتن از رقیبان خود در لحظه پایانی بازی را از دست دادند.
درنیمه اول این دیدار، تیم دونده و با انگیزه فولاد یزد با ارایه یک بازی بسته و با برنامه اجازه ندادند تیم فجر صاحب موقعیت شود و این نیمه بدون گل پایان یافت .
در نیمه دوم نیز تیم فجر، بازی بهتری نسبت به حریفش ارایه داد و حملات زیادی را روی دروازه فولاد انجام داد که دروازه بان این تیم مانع از فرو پاشی دروازه شد.
در دقیقه 53 درادامه حملات تیم میزبان، توپ در محوطه 18قدم فولاد به دست مدافع این تیم بر خورد کرد و فجری ها اعتقاد به پنالتی داشتند که داور رای به ادامه بازی داد.
در دقیقه 72 تیم فجر مزد برتری خود را با ضربه سر ابراهیم صالحی گرفت و تیم میزبان را یک بر صفر پیش انداخت.
فجری ها که فکر می کردند این بازی با همان یک گل به سودشان تمام خواهد شد به حریف اجازه خود نمایی دادند و دقیقه 84 بر روی غلافگیری مدافعانش با ضربه قاسم گرامی، گل مساوی را دریافت کردند و دو امتیاز حساس خانگی را از دست دادند.
پس از اینکه داور مسابقه سوت پایان بازی را به صدا در آورد، احمد حسن زاده بازیکن تیم فجر به داور اعتراض کرد و با کارت قرمز ربرو شد تا دیدار بعدی تیمش را از دست بدهد.ک/2
7368 /6118

انتهای پیام /*