بکن باوئر: تا به حال بایرن‌مونیخ را به این خوبی ندیده بودم

بکن باوئر: تا به حال بایرن‌مونیخ را به این خوبی ندیده بودم

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره مونيخی ها و قیصر فوتبال آلمان از از عملکرد بایرن مونیخ در مسابقات آغازین فصل جاری تا کنون ابراز رضایت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه بیلد چاپ آلمان، بایرن مونیخ در این فصل از رقابت های بوندسلیگا و ليگ قهرمانان اروپا به جز یک تساوی برابر بروسیا مونشن گلادباخ و یک شکست برابر اینتراخت فرانکفورت، در باقی بازی‌ های فصل پیروز میدان بوده است. طبق این گزارش، فرانتس بکن باوئر، اسطوره بایرن مونیخ و پیشکسوت فوتبال ژرمن ها که در فوتبال آلمان با لقب 'قیصر' معروف است، نمایش تیم تحت هدایت یولیان ناگلزمان در مسابقات اخیر را تحسین می‌ کند و می گوید:

"نیمه اول بازی برابر بایرلورکوزن، یک فوتبال کامل را نشان داد. این نیمه را می‌ توان در تمام کتاب‌ ها ثبت کرد. نحوه بازی بایرن مونیخ سرعت بسیار بالا و دقت بسیار زیادی داشت. روبرت لواندوفسکی هم می‌ تواند به تنهایی نتیجه بازی را تعیین کند. همچنین شما سرژ گنبری و لروی سانه را دارید و من از این دو بازیکن روز به روز بیشتر لذت می‌ برم. تا به حال بایرن مونیخ را به این خوبی ندیده بودم. این را من می‌ گویم که منتقد سخت‌ گیری هستم!"

لازم به ذکر است که تیم های بایرن مونیخ و بنفیکا اخیرا در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که باواریایی ها موفق شدند با نتیجه قاطع چهار بر صفر، میزبان پرتغالی خود را در هم بکوبند.

9404