مسی یا رونالدو؛ کدام‌یک در مرحله گروهی چمپیونزلیگ بیشتر گلزنی کرده است؟

مسی یا رونالدو؛ کدام‌یک در مرحله گروهی چمپیونزلیگ بیشتر گلزنی کرده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - اگرچه که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از لحاظ سنی در شرایطی هستند که به نظر می رسد دیگر سال های زیادی تا پایان دوران فوتبال آن ها نمانده است اما مقایسه های آماری و رقابتی که آن ها داشته اند از موضوعات جذابی است که رسانه ها هر از گاهی به آن می پردازند.

به گزارش فوتبالی، تعداد گل های زده مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا یکی از مواردی است که این دو فوق ستاره روی آن با هم رقابت داشته اند. لیونل مسی به طور کلی 123 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است و کریستیانو رونالدو 137 گل زده است و آمار بسیار بهتری از لیونل مسی به طور کلی دارد. اما نکته ای که در اینجا جلب توجه می کند این است که این آمار در دور گروهی متفاوت است.

لیونل مسی در دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به طور کلی 74 گل به ثمر رسانده است و این در حالی است که کریستیانو رونالدو در دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 70 گل زده است و تعداد گل های او در مرحله گروهی کمتر از لیونل مسی است.

از یک جهت این قضیه نشان می دهد که مسی عملکرد بهتری در دور گروهی داشته است و از یک جهت نشان دهنده شاهکار کریستیانو رونالدو در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا است.

1470