آنچلوتی در ال کلاسیکوها چه نتایجی گرفته است؟

آنچلوتی در ال کلاسیکوها چه نتایجی گرفته است؟

پایگاه خبری فوتبالی - یکشنبه آینده یکی از حساس ترین بازی های دنیای فوتبال میان رئال مادرید و بارسلونا برگزار می شود و این بازی نگاه فوتبال دوستان را به خود خواهد دوخت.

به گزارش فوتبالی، با وجود اینکه شاید دیگر این ال کلاسیکو رنگ و بوی ال کلاسیکو های گذشته و سال های قبل تر را نداشته باشد اما باز هم یک دیدار جذاب برای هواداران فوتبال است چرا که رئال مادرید و بارسلونا دو تا از پر طرفدار ترین تیم های دنیا هستند و دو رقیب واقعی برای همدیگر در تمامی زمینه ها به حساب می آیند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بار اولی نیست که در ال کلاسیکو ها رو در روی بارسلونا قرار می گیرد. او در دوره اول حضورش در رئال مادرید یعنی بین سال های 2013 تا 2015 هم 4 ال کلاسیکو در لالیگا و یک ال کلاسیکو در کوپا دل ری را تجربه کرده بود.

آنچلوتی در ال کلاسیکو های لالیگا سه بار شکست خورد که این شکست ها با نتایج دو بر یک، چهار بر سه و دوباره دو بر یک بود. تنها پیروزی آنچلوتی در ال کلاسیکو های لالیگا هم به دور رفت لالیگای فصل 2014/15 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بر می گردد که رئال مادرید با نتیجه سه بر یک آن بازی را برد.

کارلو آنچلوتی در تنها ال کلاسیکو کوپا دل ری هم که در فینال فصل 2013/14 برگزار می شد با نتیجه دو بر یک بارسلونا را شکست داد.

1470