عکس یادگاری بامزه رونالدو با پسر هافبک منچستریونایتد بیرون از اولدترافورد

عکس یادگاری بامزه رونالدو با پسر هافبک منچستریونایتد بیرون از اولدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته منچستر یونایتد موفق شد در بازی سوم خود در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا 2021/22، آتالانتا را با نتیجه سه بر دو شکست دهد که کریستیانو رونالدو در این بازی عملکرد ویژه ای داشت و توانست گل سوم شیاطین سرخ را در این بازی به ثمر برساند و کامبک تیمش را تکمیل کند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو بیرون از ورزشگاه اولدترافورد پس از این بازی با پسر فرد، هافبک برزیلی شیاطین سرخ یک عکس یادگاری برای او گرفت. رونالدو بازیکنی است که با هم‌تیمی های خود صمیمی می شود و در این سال ها نشان داده که بازیکنی نیست که خود را برای هم‌تیمی های خود بگیرد و خودش را بالاتر از آن ها بداند و با آن ها مغرورانه برخورد کند.

کریستیانو رونالدو بیرون از ورزشگاه اولدترافورد این عکس را با پسر فرد، هافبک برزیلی منچستر یونایتد گرفت که یک عکس بامزه هم شد و بعد ها پسر فرد وقتی به این عکس نگاه می کند می تواند این شب خاطره انگیز شیاطین سرخ را که کریستیانو رونالدو با درخشش خود باعث کامبک زدن منچستر یونایتد شد را به خاطر بیاورد.

باید دید که عملکرد رونالدو در ادامه این فصل به چه شکل خواهد بود و در لیگ قهرمانان اروپا می تواند به درخشش خود ادامه دهد یا خیر.

1470