عکس؛ خوشحالی جالب رونالدو پس از کامبک دیدنی با زانو زدن و فریاد زدن!

عکس؛ خوشحالی جالب رونالدو پس از کامبک دیدنی با زانو زدن و فریاد زدن!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در ادامه بازی های هفته سوم از دور گروهی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچستر یونایتد و آتالانتا در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را شیاطین سرخ با نتیجه سه بر دو بردند و توانستند آتالانتا را شکست دهند.

به گزارش فوتبالی، این پیروزی برای منچستر یونایتد به آسانی به دست نیامد چرا که شیاطین سرخ در این بازی در ابتدا با نتیجه دو بر صفر عقب افتادند و در نهایت توانستند سه گل به ثمر برسانند و به طور کامل به بازی برگردند. کریستیانو رونالدو کسی بود که توانست گل سوم شیاطین سرخ را در این بازی به ثمر برساند و بدین ترتیب هر سه امتیاز این بازی را برای منچستر یونایتد به دست بیاورد.

او پس از سوت پایان بازی از فرط خوشحالی روی زانو هایش نشست و فریاد خوشحالی سر داد. رونالدو هنگامی که این خوشحالی را انجام داد در کنار هری مگوایر و لوک شاو بود. برخی از کاربران شبکه های اجتماعی این خوشحالی رونالدو را سوژه کرده اند و گفته اند که رونالدو زمانی در رئال مادرید و وقتی که قهرمان چمپیونزلیگ می شد به این شکل خوشحالی می کرد اما اکنون او با پیروزی در یک بازی در دور گروهی تا این حد خوشحال می شود!

1470