واکنش‌های جالب دخیا در شب کامبک منچستریونایتد مقابل آتالانتا

واکنش‌های جالب دخیا در شب کامبک منچستریونایتد مقابل آتالانتا

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا شکست دو بر صفر را با برد سه بر دو عوض کرد و هواداران رفتار خرافه پرستی وی را در زمان گلهای شیاطین سرخ شکار کردند.

به گزارش فوتبالی، ماریا پاسالیچ و دمیرال در این بازی برای یونایتد گلزنی کردند و مارکوس رشفورد، هری مگوایر و کریستیانو رونالدو برای یونایتد گلزنی کردند تا شیاطین سرخ شکست را با پیروزی عوض کنند. دخیا از این پیروزی خوشحال بود و هر بار که یونایتد گل می زد، با لمس تیر عمودی خوشحالی خود را بروز می داد.

دخیا از پیروزی منچستریونایتد و کامبک تیمش خیلی خوشحال بود و پس از گلهایش به شکل جالبی خوشحالی خود را بروز می داد و آن را با هواداران تقسیم می کرد. اگر منچستریونایتد در مقابل آتالانتا شکست می خورد به قعر گروه نزول می کرد اما این کامبک باعث شد تا شرایط بهتری در جدول گروهشان داشته باشند.

منچستریونایتد در مقابل ویارئال کامبک زده بود و در آن بازی با نتیجه دو بر یک پیروز شده بود اما شکست ناامیدکننده ای را در مقابل یانگ بویز در دقایق پایانی تجربه کرده بود.

یونایتد در مقابل اتالانتا دو توپگیری فوق العاده در مقابل لوئیز موریبل و روسلان مالینوفسکی داشت و نمایش خوبی از خودش ارائه داده بود.

4125