ادامه بدشانسی‌های بارسلونا: یک مصدوم جدید در تیم کومان

ادامه بدشانسی‌های بارسلونا: یک مصدوم جدید در تیم کومان

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان مربی هلندی بارسلونا همچنان بدشانسی می آورد. آرائوخو و پدری به علت مصدومیت بازی یکشنبه را قطعا از دست می دهند، احتمال حضور دمبله کم است و حالا جوردی آلبا مدافع چپ بارسا هم ممکن است که به علت مصدومیت از ناحیه پای راست بازی حساس مقابل رئال مادرید را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، اسپرت کاتالونیا گزارش داده است که آلبا صبح پنجشنبه تست داده تا شرایط دقیق مصدومیتش مشخص شود اما در حال حاضر شانس حضورش مقابل رئال مادرید خیلی کم است مگر آن که به ضرب آمپول خودش را به بازی برساند. در حقیقت آلبا باید 24 ساعت قبل از بازی آمپول تزریق کند تا مشخص شود که آیا آمادگی کامل دارد یا نه.

آلابا در پایان بازی مقابل دیناموکیف تایید کرد که احساس درد دارد و حالا مصدومیتش تایید شده است. آس گزارش داده است که تا روز شنبه مشخص خواهد شد که آیا آلبا شانسی برای حضور در مقابل رئال مادرید دارد یا نه.

البته اریک گارسیا که در مقابل دیناموکیف محرومیتش را پشت سر گذشته مشکلی برای تقابل با رئال مادرید نخواهد داشت. از سویی شانس حضور آگوئرو در ترکیب اصلی هم خیلی کم است چرا که بازیکن آرژانتینی تقریبا دو ماه و نیم از میادین دور بوده است و هنوز به آمادگی کامل دست پیدا نکرده است.

4125