مهاجم بارسلونا اولین کهکشانی نیوکاسل و بن سلمان؟

مهاجم بارسلونا اولین کهکشانی نیوکاسل و بن سلمان؟

پایگاه خبری فوتبالی - خرید سهام نیوکاسل توسط دولت عربستان باعث شده است تا این باشگاه به یکی از گزینه های اصلی برای ستارگان فوتبال دنیا تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، نیوکاسل پس از اخراج استیو بروس به دنبال استخدام مربی جدیدش است و از سویی گزینه هایش برای خریدهای کهکشانی در میان بازیکنان را هم دنبال می کند. سایت گل گزارش داده است که عثمان دمبله مهاجم فرانسوی بارسلونا می تواند یکی از گزینه های اصلی انها باشد. این وینگر با پیشنهاد تمدید از جانب بارسلونا مواجه شده است اما با توجه به اتمام قراردادش در پایان فصل فعلا به این پیشنهاد پاسخی نداده است.

موسی سیسوکو وکیل ملی پوش فرانسوی با چندین باشگاه اروپایی شامل نیوکاسل مذاکره کرده است. این بازیکن در نظر دارد که با تیم بعدی خود قراردادی پنج ساله با دستمزد سالانه 15 میلیون یورو امضا کند و از سویی وکیلش هم به عنوان پاداش انتقال مبلغ 15 میلیون یورو را به عنوان کمیسیون تعیین کرده است.

بارسا برای خرید دمبله از دورتموند 105 میلیون یورو هزینه کرد اما این بازیکن پس از چهار سال نتوانسته موفقیت چندانی داشته باشد و به یک کابوس بزرگ برای مدیران بارسا تبدیل شده است. عثمان از ژانویه بر اساس قوانین می تواند آزادانه با باشگاه بعدی خود مذاکره کند.

4125