داور ال کلاسیکوی یکشنبه مشخص شد؛ خاطرات بهتر برای بارسلونا

داور ال کلاسیکوی یکشنبه مشخص شد؛ خاطرات بهتر برای بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - داور ال کلاسیکو مشخص شد. سانچز مارتینز برای قضاوت یکی از پربیننده ترین بازیهای دنیا انتخاب شد. این بازی یکشنبه ساعت 17:45 آغاز می شود که گونزالس گونزالس سرپرست اتاق داور ویدیویی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، سانچز مارتینز دو سال پیش عنوان بهترین داور اسپانیا را کسب کرد که تجربه قضاوت دوئل های بزرگ را به عهده دارد. وی دو فینال سوپرجام را سوت زده است که هر دو با پیروزی های رئال مقابل بارسا و اتلتیکو در سال های 2017 و 2020 به اتمام رسیده و تجربه قضاوت در چمپیونزلیگ و لیگ اروپا را دارد.

این بازی پنجمین قضاوت سانچز مارتینز در ال کلاسیکو خواهد بود. در قضاوت های قبلی او سه بار بارسا برنده شده است و یک بار رئال مادرید. رئالی ها فقط در سوپرجام اسپانیای 2017 مقابل بارسا برنده شدند. او در فصل 19-2018 اولین ال کلاسیکو با داور ویدیویی را هم قضاوت کرد که در آن بازی پنالتی واران روی سوارز را اعلام کرد اما در صحنه ای جنجالی باید سوارز را به خاطر خطا روی ناچو اخراج می کرد که این کار را نکرد. رئال در آن بازی با نتیجه پنج بر یک باخت و جولن لوپتگی اخراج شد.

گونزالس گونزالس نیز سرپرست اتاق داور ویدیویی خواهد بود که فصل گذشته به خاطر ندیدن هند پنالتی سویا در بازی مقابل رئال مادرید به شدت جنجال ساز شد و حتی زیدان نیز در پایان بازی از این تصمیم انتقاد کرد. آن صحنه نقش زیادی در قهرمان نشدن رئال مادرید در لالیگا داشت چرا که بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

4125