رقابت رئال مادرید، بایرن مونیخ و لیورپول برای جذب «هالند جدید»

رقابت رئال مادرید، بایرن مونیخ و لیورپول برای جذب «هالند جدید»

پایگاه خبری فوتبالی - این هفته تیترها نصیب پاتسون داکا شد چرا که این بازیکن در ترکیب لستر مقابل اسپارتاک چهار گل به ثمر رساند اما او تنها محصول آکادمی ردبول سالزبورگ نیست که خوش درخشیده است.

به گزارش فوتبالی، کریم آدیمی 19 ساله به نظر می رسد که بعد از ارلینگ هالند ستاره جدید سالزبورگ است که با گلزنی مقابل ولفسبورگ به رکورد سه گل در سه بازی در لیگ قهرمانان اروپا رسید و در این فصل مجموعا دوازده گل به ثبت رسانده و درخشان ظاهر شده است. در حال حضار به نظر می رسد که بایرن مونیخ بیشترین شانس را برای جذب وی دارد اما دورتموند، لیورپول، لایپزیش، رئال مادرید، اتلتیکو و اینتر هم او را می خواهند. رئال البته شرایط بنجامین ششکو 18 ساله دیگر ستاره سالزبورگ را هم دنبال می کند. در حال حاضر قیمت آدیمی بین 30 تا 40 میلیون یورو تخمین زده می شود. 

آدیمی از نظر سبک بازی شباهت های زیادی به هالند دارد و بسیار هم گلزن است. هالند نیز در آکادمی سالزبورگ رشد کرد و حالا این مهاجم آلمانی می تواند پا جای پای او بگذارد. آدیمی در این فصل در هفده بازی خود دوازده گل زده و دو پاس گل داده و بدین ترتیب در هر 87.8 دقیقه روی یک گل تاثیر مستقیم داشته است. او در تیم ملی آلمان نیز در بازی مقابل ارمنستان اولین بازی ملی خود را داشت که گلزنی کرد و در کنار فلوریان ویرتز و یوسفا موکوکو لیدرهای نسل جدید فوتبال آلمان به شمار می روند.

4125