کیلینی: کاش رونالدو زودتر از یوونتوس جدا می‌شد!

کیلینی: کاش رونالدو زودتر از یوونتوس جدا می‌شد!

پایگاه خبری فوتبالی - جورجیو کیلینی مدافع ایتالیایی یوونتوس گفت که ترجیح می داده است که کریستیانو رونالدو زودتر از تیمش جدا شود.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در فاصله کمتر از چهار روز به اتمام نقل و انتقالات تابستانی از یوونتوس جدا شد و به منچستریونایتد برگشت اما به نظر می رسد که کیلینی ترجیح می داده است که این اتفاق زودتر رخ بدهد. مدافع باتجربه یووه گفت:" رونالدو در روز 28 آگوست از تیم ما رفت. ای کاش زودتر جدا می شد چرا که این برای ما بهتر بود. کمی توانش را باختیم چرا که تا حدودی شوکه شده بودیم. تاوانش را با از دست دادن امتیازات در آغاز فصل پرداختیم. اگر زودتر جدا میشد، زمان بیشتری برای آماده سازی داشتیم."

در کل تابستان شایعات زیادی در مورد جدایی رونالدو از یوونتوس مطرح شده بود و پس از مطرح شدن نام تیم هایی نظیر پاریسن ژرمن و منچسترسیتی در نهایت نام منچستریونایتد به میان آمد و به اولدترافورد برگشت. کریستیانو فعلا شروع قابل قبولی در منچستریونایتد داشته و با گلهایش تیم سولشر را از بحران نجات داده است. در حقیقت رونالدو همواره در بزنگاه های حساس ظاهر شده است. البته به نظر می رسد که یووه نیز در هفته های اخیر حس و حال بهتری پیدا کرده است.

4125