رونمایی از جدیدترین استعداد آکادمی آرسنال؛ فقط چهار سال سن دارد!

رونمایی از جدیدترین استعداد آکادمی آرسنال؛ فقط چهار سال سن دارد!

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال خرید علی زین سلمان کودک چهار ساله که در مقطع پیش دبستانی تحسیل می کند را نهایی کرد و این بازیکن به کم سن و سال ترین خرید آکادمی این تیم تبدیل شد

به گزارش فوتبالی، بی بی سی گزارش داده است که سلمان نظر توپچی ها را در شرایطی جلب کرد که در کنار بچه هایی با دو برابر سن خودش بازی می کرد. جاستین اسکوفیلد سرمربی سلمان در آکادمی "فوتبال فرست تاچ" می گوید:" سلمان را در کنار بچه های چهار، پنج و شش ساله بازی دادیم که از همه آنها بهتر بود."

سلمان در مقابل بچه های هفت، هشت و نه ساله بازی کرده و کیفیت خود را ثبت کرده است.  اسکوفیلد افزود:" زین از همه بچه های همسن خود سریع تر است و جدی تر برای گرفن توپ تلاش می کند. نحوه ضربه زدنش به توپ و نحوه پاس دادنش از هر کس دیگری بهتر است. با پدرش صحبت کردیم و می خواستیم او را با بچه های بزرگ تر تست کنیم. با خودم گفتم :" چرا که نه؟"

استقان دینز استعدادیاب آرسنال نیز گفت:"این بچه کاری را می کند که در حالت عادی بازیکن دیگری نباید انجام بدهد. نحوه ضربه زدنش به توپ فوق العاده است و نسبتا به بازیکنی در سن خودش خیلی چابک است. با دوستم تماس گرفتم و گفت:" ببین، او فقط چهار ساله است." در جوابش گفتم:" امکان ندارد. نمی تواند در این سن باشد. باید با والدینش صحبت کنم. حالا به این جا رسیدیم. بسیار باثبات عمل می کند."

پدرش می گوید که زین از زمان متولد شدنش کاملا مشخص بوده که بچه خاصی است و استعداد بی نظیری از خود بروز داده است. 

4125