خط و نشان سرمربی جدید والیبال ژاپن برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس

خط و نشان سرمربی جدید والیبال ژاپن برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی جدید والیبال ژاپن می گوید که می خواهد در المپیک پاریس بهتر از توکیو عمل کند.

به گزارش فوتبالی، اتحادیه والیبال ژاپن پس از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، فیلیپ بلن سرمربی پیشین تیم ملی فرانسه را به‌ عنوان سرمربی جدید ژاپن تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس معرفی کرد.

فیلیپ بلن سر مربی جدید تیم والیبال مردان ژاپن در کنفرانس مطبوعاتی در خصوص برنامه خود برای تیم ملی والیبال ژاپن گفت : می خواهیم در المپیک پاریس به یک نتیجه فوق العاده دست پیدا کنیم که از نتیجه المپیک توکیو فراتر است!

فیلیپ بلن پیش از این با عنوان مربی در تیم ملی ژاپن حضور داشت. تیم ملی والیبال ژاپن در المپیک توکیو عملکرد خوبی داشت  و در مرحله گروهی تیم ملی والیبال ایران را شکست داد و توانست به مرحله حذفی صعود کند. والیبال ایران با شکست ۳ بر ۲ مقابل ژاپن از مرحله گروهی حذف شد.

در دیدار مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های المپیک والیبال ژاپن میزبان به مصاف برزیل مدعی رفت.  تیم ملی والیبال ژاپن که با شکست ایران در این مرحله حضور پیدا کرده بود با شکست سنگین ۳ بر صفر مقابل برزیل از این رقابت ها کنار رفت.  

به نظر می آید والیبال ژاپن در المپیک پاریس به دنبال هدفی بزرگتر بوده که از امروز برای آن برنامه ریزی کرده است. این موضوع می تواند زنگ خطری برای والیبال ایران باشد چرا که ژاپن به عنوان تیم مدعی در آسیا شناخته می شود، هرچند که ملی پوشان به تازگی توانسته اند قهرمان آسیا شوند.

7474