انتقال امتیاز بادران نهایی شد/ شمس آذر قزوین به زودی در لیگ یک

انتقال امتیاز بادران نهایی شد/ شمس آذر قزوین به زودی در لیگ یک

پایگاه خبری فوتبالی- پس از مذاکرات و گفت و گوهای طولانی سرانجام انتقال امتیاز باشگاه بادران قطعی شد و این باشگاه به زودی با نام شمس آذر قزوین در لیگ آزادگان حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، از مدت ها قبل صحبت واگذاری انتقال امتیاز باشگاه بادران در رسانه ها مطرح شده بود و مالکان این باشگاه از ادامه تیمداری اظهار ناتوانی کردند و خواهان واگذاری امتیاز این باشگاه دسته اولی به شمس آذر قزوین شدند.

باشگاه بادران در نامه ای که چندی پیش به هیات فوتبال استان تهران نوشت، مواردی از قبیل شرایط کرونایی و وضعیت نابسامان اقتصادی را مطرح کرده بود و خواستار واگذاری امتیاز باشگاه شد؛ اما نخستین مراحل مذاکرات به نتیجه نرسید و هیات فوتبال استان تهران اعلام کرد ترجیح می دهد این باشگاه همچنان در پایتخت به کار خود ادامه دهد. ضمن اینکه هیات فوتبال استان تهران واگذاری امتیاز بادران را منوط به موافقت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران دانست.

امروز کمیسیونی با حضور رییس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و هیات فوتبال این استان و همچنین نمایندگان باشگاه بادران برگزار شد و پس از انجام مذاکرات، دلایل بادرانی ها برای انتقال امتیاز تیم و عدم ادامه تیمداری برای مسئولان ورزش تهران قانع کننده بود و در نهایت قرار شد واگذاری امتیاز این باشگاه تهرانی به استان قزوین در دستور کار قرار بگیرد.

بدین ترتیب باشگاه بادران رسما از ادامه تیمداری انصراف داد و به زودی شاهد انتقال امتیاز این باشگاه به شمس آذر قزوین و حضور در لیگ دسته اول با نام جدید خواهیم بود.

7655