رونالدو در مسیر رسیدن به رکوردی که در رئال مادرید به آن رسیده بود

رونالدو در مسیر رسیدن به رکوردی که در رئال مادرید به آن رسیده بود

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در هفته سوم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2021/22 باز هم گلزنی کرد تا او تا به اینجای کار در هر سه بازی ابتدایی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل گلزنی کرده باشد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو یک رکورد ویژه در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا دارد که این رکورد تنها مخصوص او است و بازیکن دیگری نتوانسته است به آن دست پیدا کند. این رکورد مربوط به گلزنی در تمام بازی های دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا است که کریستیانو رونالدو در فصل 2017/18 به آن دست پیدا کرد. در حقیقت کریستیانو رونالدو در آخرین فصل حضور خود در رئال مادرید در هر 6 بازی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد و این رکورد ویژه را به نام خود ثبت کرد.

اکنون رونالدو در اولین فصل حضور خود در دوره دومش در منچستر یونایتد، در مسیر دست‌یابی دوباره به این رکورد قرار گرفته است چرا که رونالدو در هر سه بازی اول دور گروهی گلزنی کرده است. رونالدو مقابل یانگ بویز، ویارئال و آتالانتا گلزنی کرده و اگر در سه بازی پیش‌رو هم بتواند گلزنی کند این آمار و رکورد را تکرار کرده است و برای دومین بار خواهد بود که در تمام بازی های دور گروهی گلزنی می کند.

1470