عکس؛ جیمی جامپی که به شکلی بامزه پیراهن رونالدو را کشید!

عکس؛ جیمی جامپی که به شکلی بامزه پیراهن رونالدو را کشید!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد از محبوبیت و معروفیت ویژه ای برخوردار است به طوری که حضور او در هر میدانی می تواند برای تماشاگرانی که به ورزشگاه رفته اند جذاب باشد و برخی از آن ها برای پریدن به درون زمین و نزدیک شدن به کریستیانو رونالدو وسوسه شوند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در بازی منچستر یونایتد مقابل آتالانتا درخششی ویژه داشت به طوری که او توانست گل سوم و برتری بخش منچستر یونایتد را به ثمر برساند و کامبک این تیم را در هفته سوم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تکمیل کند.

اما در صحنه جالبی که پس از سوت پایان بازی رقم خورد، ورود یک جیمی جامپ درون زمین بود. این هوادار منچستر یونایتد از پشت سر به فوق ستاره پرتغالی نزدیک شد و پیراهن او را گرفت و کشید و سپس توسط نیرو های امنیتی به بیرون از زمین برده شد.

در واقع خود کریستیانو رونالدو هم که حواسش به این صحنه نبود، ناگهان از اینکه پیراهنش از پشت سر کشیده شده است، تعجب کرد و سپس فهمید که ماجرا چه بوده است. برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی به شوخی نوشته اند که هر کسی دوست دارد کریستیانو رونالدو را لمس کند و این جیمی جامپ هم قصدش همین بوده است.

1470