مسی یا رونالدو؛ کدام‌یک بیشترین گل پیروزی‌بخش در چمپیونزلیگ را زده است؟

مسی یا رونالدو؛ کدام‌یک بیشترین گل پیروزی‌بخش در چمپیونزلیگ را زده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد موفق شد در بازی سوم از دور گروهی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سه بر دو آتالانتا را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در این بازی درخششی ویژه داشت و توانست گل سوم منچستر یونایتد که همان گل پیروزی بخش شیاطین سرخ در این بازی بود را به ثمر برساند. رونالدو با این گلزنی تمام توجهات را در این شب چمپیونزلیگی به خود جلب کرده است.

رونالدو و مسی دو فوق ستاره ای هستند که همواره عملکردشان با هم مورد قیاس قرار می گیرد. اکنون در خصوص اینکه کدام‌یک از این دو بیشترین گل پیروزی بخش را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است هم این دو مورد مقایسه قرار گرفته اند چرا که مسی هم در شب اول این هفته از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، گل های پیروزی بخش پی اس جی را مقابل لایپزیش به ثمر رسانده بود.

کریستیانو رونالدو در مجموع 42 گل منجر به پیروزی برای تیم هایش در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است و این آمار برای لیونل مسی به 39 گل می رسد. یعنی مسی سه گل کمتر از رونالدو از این نظر به ثمر رسانده است؛ گل هایی که مستقیما باعث پیروزی تیم در بازی می شوند.

1470