واکنش مورینیو به احتمال مربیگری در تیمی که ثروتمندترین مالکان را دارد

واکنش مورینیو به احتمال مربیگری در تیمی که ثروتمندترین مالکان را دارد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه نیوکاسل یونایتد چندی پیش توسط محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی و کارگزاران نزدیک به او خریداری شد و بدین ترتیب این باشگاه تبدیل به یکی از ثروتمندترین باشگاه های حال حاضر دنیا شد به طوری که در آمار های مختلف این قضیه به اثبات رسید که ثروت فعلی مالکان باشگاه نیوکاسل یونایتد از تمام مالکان سایر باشگاه های ثروتمند بیشتر است و همین قضیه نیوکاسل را تبدیل به ثروتمند ترین باشگاه در دنیا می کند.

به گزارش فوتبالی، مالکان باشگاه نیوکاسل یونایتد به تازگی تصمیم گرفتند که سرمربی تیم خود را اخراج کنند و بدین ترتیب استیو بروس را از کار برکنار کردند چرا که او نتایج ضعیفی در این مدت داشت. اکنون با اخراج استیو بروس و ثروت هنگفتی که در اختیار باشگاه نیوکاسل یونایتد است، گمانه زنی های زیادی درباره سرمربی بعدی نیوکاسل یونایتد می شود و نام های بزرگی پیرامون این باشگاه مطرح شده اند. یکی از این نام ها ژوزه مورینیو بوده است و این قضیه موجب شده تا این سرمربی پرتغالی نسبت به این مطرح شدن نامش پیرامون باشگاه نیوکاسل واکنش نشان دهد.

مورینیو پیرامون این موضوع در گفتگو با اسکای اسپورت گفته است:"تصمیم گرفته ام در رم بمانم. من با این تیم سه سال قرارداد دارم و تیم و بازیکنانم را ترک نمی کنم"

1470