رکوردی که رونالدو با بازی مقابل آتالانتا به آن رسید

رکوردی که رونالدو با بازی مقابل آتالانتا به آن رسید

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر منچستر یونایتد در حال طی کردن دومین دوره حضور خود در این باشگاه است چرا که این فوق ستاره پرتغالی بین سال های 2003 تا 2009 هم در منچستر یونایتد حضور داشته است و در آن مدت هم دوران درخشانی داشته است و به تمام عناوین تیمی و فردی رسیده است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو با بازی مقابل آتالانتا، به رکورد 300 بازی برای شیاطین سرخ رسید و بدین ترتیب این عدد ویژه برای او ثبت شد. کریستیانو رونالدو درخششی ویژه مقابل آتالانتا داشت و گل سوم و پیروزی بخش شیاطین سرخ را مقابل این تیم ایتالیایی به ثمر رساند تا بدین ترتیب 300 اُمین بازی کریستیانو در جمع شیاطین سرخ تبدیل به یک بازی خاطره انگیز برای او شود.

منچستر یونایتد در هفته سوم از دور گروهی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در خانه خود یعنی ورزشگاه اولدترافورد به مصاف آتالانتا رفت و در نهایت این بازی را با نتیجه سه بر دو برد. این اتفاق در حالی افتاد که شیاطین سرخ با دو گل از منچستر یونایتد عقب افتاده بودند اما در نهایت توانستند کامبک بزنند و بازی را به نفع خود به پایان ببرند. رونالدو با زدن گل سوم شیاطین سرخ یک شب فوق العاده را رقم زد.

1470