پست اینستاگرامی رونالدو پس از کامبک دیدنی مقابل آتالانتا

پست اینستاگرامی رونالدو پس از کامبک دیدنی مقابل آتالانتا

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو یک شب رویایی دیگر را در لیگ قهرمانان اروپا رقم زد و بدین ترتیب منچستر یونایتد توانست با نتیجه سه بر دو آتالانتا را شکست دهد و هر سه امتیاز بازی را در هفته سوم از دور گروهی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد در بازی مقابل آتالانتا در ابتدا با دو گل از این تیم عقب افتاد اما در نهایت توانست بازی را برگرداند و با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد. گل اول منچستر یونایتد را رشفورد، گل دوم را مگوایر و گل سوم را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند و بدین ترتیب شاگردان سولشر توانستند یک کامبک خیره کننده را از خود در ورزشگاه اولدترافورد بر جای بگذارند.

رونالدو که با به ثمر رساندن گل پیروزی‌بخش در دقیقه 81 بسیار خوشحال بود، پس از بازی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:"این تئاتر رویا ها است. ما زنده‌ایم. ما منچستر یونایتد هستیم و تسلیم نمی شویم. اینجا اولدترافورد است."

منچستر یونایتد در دوران هدایت فرگوسن به گل های دقیقه آخری و همچنین کامبک زدن معروف بوده است و اکنون این بازی برای شیاطین سرخ یادآور یکی از همان بازی های بی نظیر دوران فرگوسن بود.

1470