رسمی؛ ستاره بارسلونا قراردادش را تا 2027 تمدی کرد/ بند فسخ یک بیلیون یورویی!

رسمی؛ ستاره بارسلونا قراردادش را تا 2027 تمدی کرد/ بند فسخ یک بیلیون یورویی!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که آنسو فاتی ستاره جوان اسپانیایی، قراردادش را به مدت پنج فصل و نیم دیگر تمدید کرد و تا سال 2027 در نیوکمپ خواهد بود. همچنین در قرارداد این بازیکن، بند فسخ یک بیلیون یورویی وجود دارد. 

به گزارش فوتبالی، در اواسط تابستان و پس از پایان یورو 2020، اخبار و شایعات زیادی در خصوص آینده فاتی در کاتالونیا به گوش می‌رسید و آبی اناری‌ها نیز پس از خروج مسی از این باشگاه، اصلا تمایلی به از دست دادن فاتی نداشتند. با این حال روند مذاکرات به کندی پیش می‌رفت و همین موضوع باعث نگرانی هواداران کاتالانی شده بود. 

به نقل از سایت گل، علیرغم تمام مشکلات مالی و اقتصادی بارسلونا، لاپورتا توانست نظر مثبت فاتی جلب کند و این ستاره 18 ساله تا 2027 با لباس بارسا توپ خواهد زد. بلوگرانا در تابستان اخیر، بازیکنانی همچون لیونل مسی و آنتوان گریزمان را از دست داد و خروج این بازیکنان باعث شد تا حساب‌های مالی این باشگاه کمی وضعیت بهتری داشته باشند. البته این حساب‌های مالی با شرایط ایده آل و مناسب، فعلا فاصله بسیار زیادی دارند.

پیش از فاتی، پدری اولین بازیکنی بود که قراردادش را بارسا تمدید کرد و در قرارداد او نیز، بند فسخ یک بیلیون یورویی وجود دارد. 

فاتی در 47 بازی برای آبی اناری‌ها به میدان رفته و موفق شده 15 گل به ثمر برساند. 

4416