برد خفیف بارسلونا پیش از ال کلاسیکو؛ اولین سه امتیاز در بازی سوم

برد خفیف بارسلونا پیش از ال کلاسیکو؛ اولین سه امتیاز در بازی سوم

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در هفته سوم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه نیوکمپ دیناموکیف را شکست دهد و بدین ترتیب سه امتیاز ارزشمند را به دست بیاورد چرا که اگر بارسلونا در این بازی هم شکست می خورد و می لغزید حذف شدنش از لیگ قهرمانان اروپا قطعی می شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا هر دو بازی قبلی خود را در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ و بنفیکا با نتیجه سه بر صفر شکست خورده بود و اکنون توانست اولین پیروزی خود را در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل دیناموکیف به دست بیاورد و هر سه امتیاز بازی را کسب کند. در واقع آبی و اناری پوشان در بازی سوم خود هر سه امتیاز را دشت کردند.

رئال مادرید پیش از ال کلاسیکو با نتیجه 5 بر 0 شاختار را شکست داده بود و اکنون بارسلونا پیش از ال کلاسیکو با یک گل دیناموکیف را شکست داده است و باید دید که در ال کلاسیکوی روز یکشنبه در ورزشگاه نیوکمپ چه نتیجه ای به دست خواهد آمد.

جرارد پیکه تک گل بارسلونا را در این بازی به ثمر رساند و جالب اینکه رونالد کومان اصرار ویژه ای به سانتر از جناحین در این بازی داشت.

<br>

1470