آمار فوق‌العاده زوجی که امید اصلی رئال مادرید در ال کلاسیکو است

آمار فوق‌العاده زوجی که امید اصلی رئال مادرید در ال کلاسیکو است

پایگاه خبری فوتبالی - یکشنبه هفته آینده رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ در چهارچوب رقابت های لالیگا به مصاف هم می روند و دیدار سنتی و حساس ال کلاسیکو را برگزار می کنند و باید دید که چه نتیجه ای در این بازی رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، اما رئال مادرید شب گذشته (سه شنبه) در بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 5 بر 0 شاختار را شکست دهد که در این بازی وینیسیوس جونیور و کریم بنزما عملکرد درخشانی داشتند. وینی جونیور دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد و کریم بنزما هم در این بازی یک گل به ثمر رساند تا وینیسیوس و بنزما پیش از ال کلاسیکو درخششی ویژه داشته باشند.

کریم بنزما در این فصل در 11 بازی 11 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل داده است و وینیسیوس جونیور هم در 11 بازی 7 گل زده و 5 پاس گل داده است و این دو بازیکن در کنار هم عملکرد بسیار خوبی داشته اند و باید دید که در ال کلاسیکو به چه شکل عمل خواهند کرد. این دو بازیکن در حال حاضر در خط حمله رئال مادرید امید اصلی مادریدی ها برای گلزنی هستند و روی فرم بودن آن ها می تواند کمک ویژه ای به رئال مادرید برای برتری در ال کلاسیکو به حساب بیاید.

1470