رسانه اسپانیایی: مربی ایتالیایی در پی بازیکن ایتالیایی برای تیم انگلیسی!

رسانه اسپانیایی: مربی ایتالیایی در پی بازیکن ایتالیایی برای تیم انگلیسی!

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود این که آمدن آنتونیو کونته به تیم منچستر یونایتد قریب الوقوع نیست اما همچنان شایعات متعددی در این خصوص منتشر می‌ شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسپانیایی Fichajes، پس از شکست عجیب شیاطین سرخ مقابل لستر سیتی و با توجه به متزلزل بودن جایگاه اوله گونر سولشر، سرمربی نروژی در اولدترافورد، اسامی فراوانی از مربیان مختلف دنیا به باشگاه منچستر یونایتد انگلستان مرتبط می‌ شوند. یکی از این اسامی، آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی سابق تیم های يوونتوس، چلسی و اینتر است که بنا به ادعای منابع ایتالیایی، مشتاق است تا هدایت تیم منچستر یونایتد را بر عهده بگیرد.

طبق این گزارش، اولین خریدی که آنتونیو کونته برای منچستری ها مد نظر قرار داده، نیکولو بارلا، هافبک خوش نقش و اثرگذار تیم ملی ایتالیا و باشگاه اینترمیلان است. بارلا در فصل گذشته همراه با این سرمربی ایتالیایی موفق شد جام قهرمانی رقابت های سری آ ایتالیا را فتح کند. این منبع اسپانیایی به تلاش مقامات باشگاه اینتر میلان برای تمدید قرارداد با ستاره خط میانی تیم خود اشاره کرده است. مربی سابق چلسی نیز از این تلاش افعی ها آگاه است اما در صورت پیوستن به منچستر یونایتد، نیکولو بارلا به اولویت کونته تبدیل خواهد شد. 

در این جا ما در خصوص یک مربی ایتالیایی که به یک بازیکن ایتالیایی متعلق به یک باشگاه ایتالیایی علاقه دارد، صحبت کرده ایم و عجیب است منبع چنین ادعایی از اسپانیاست!

نیکولو بارلا پیش از این نیز به تیم منچستر یونایتد مرتبط شده بود اما هیچ گاه ارتباطی به آنتونیو کونته و پیوستن به شیاطین سرخ نداشته است.

9404