گلزن غیرمنتظره گل‌گهر در افتتاحیه (عکس)

گلزن غیرمنتظره گل‌گهر در افتتاحیه (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان گل‌گهر سیرجان نخستین گل فصل این تیم را برابر تراکتور به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، شاگردان امیر قلعه‌نویی فصل جدید لیگ برتر را مقتدرانه آغاز کرده‌اند و در حالی که یک نیمه از بازی برابر تراکتور تبریز گذشته، توانسته‌اند چهار بار با نمایش تاکتیکی خوب خود دروازه حریف‌شان را باز کنند و پُر‌گل‌ترین مسابقه و برد هفته را رقم بزنند.

نخستین گل فصل گل‌گهر سیرجان در شرایطی ثبت شد که برخلاف عناصر هجومی این تیم ازجمله یونس شاکری، مرتضی تبریزی، سعید صادقی و ....، یک هافبک میانی توانست دروازه تیم تراکتور را باز کند.

امین پورعلی که آخرین گل خود برای گل‌گهر سیرجان را در بازی نیمه نهایی سال گذشته مقابل استقلال به ثمر رسانده ولی در لیگ برتر موفق به انجام این کار نشده بود، در دقیقه ۱۲ مسابقه امروز برابر تراکتور پس از اینکه پاس در عمق مهدی تیکدری را دریافت کرد با یک حرکت سریع و شوت محکم زمینی توپ از زاویه بسته، توپ را از بین پاهای محمدرضا اخباری عبور داد و گل اول گل‌گهر را به ثمر رساند.

امین پورعلی در شرایطی نخستین گل گل‌گهر در لیگ بیست و یکم را به ثمر رساند که فصل گذشته جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم نداشت، اما پس از خروج احمدرضا زنده‌روح، او نیز به جمع نفرات اصلی اضافه شده و امروز برابر تراکتوری خودی نشان داد تا جایگاهش را حفظ کند.

1470