خبر خوش برای قلعه‌نویی؛ تبریزی با گل آغاز کرد(عکس)

خبر خوش برای قلعه‌نویی؛ تبریزی با گل آغاز کرد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مرتضی تبریزی در اولین دیدار فصل جدید مسابقات فوتبال ایران گلزنی کرد، تا امیرقلعه‌نویی را پس از یک شروع فوق‌العاده به آینده هم امیدوار کرده باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، گل‌گهر فصل جدید فوتبال ایران را آنچنان توفانی آغاز کرد که خوش‌بین‌ترین هوادار این تیم هم تصورش را نمی‌کرد؛ آنها تا دقیقه 17 دو گل زده بودند و وقتی دقایق بازی عدد 37 را نشان می‌داد، دو گل دیگر هم وارد دروازه محمدرضا اخباری شده بود، تا تیم امیرقلعه‌نویی که در سال‌های گذشته نیز همواره در میان برترین تیم‌های هجومی مسابقات بوده، بار دیگر بدرخشد و از هفته اول این عنوان را به نام خودش بزند.

برای گل‌گهر در نیمه اول ابتدا امین پورعلی‌ گل زد و سپس سعید صادقی اختلاف را به دو رساند. در ادامه دو گل دیگر از تبریزی و سعید صادقی حساب کار را 4 بر صفر کرد تا عملا اولین بازی فصل برای تراکتور به بدترین شکل ممکن پیش رفته باشد و برای گل‌گهر سیرجان رویایی و معنی‌دار.

از گل‌ امین پورعلی که چند ماه پیش در دیدار جام حذفی نیز تک گل تیمش را برابر استقلال در شکست پرحاشیه 2 بر 1 برابر این تیم ثبت کرده بود، دبل سعید صادقی هم یکی از نکات مهم برتری پرگل گل‌گهر در نیمه اول به شمار می‌رود؛ بازیکنی که از سپاهان و استقلال پیشنهاد داشت، اما درنهایت تصمیم گرفت حداقل یک فصل دیگر در سیرجان بماند و شروع فصل برای او هم ایده‌آل بوده است.

اما نکته دیگر در اولین 45 دقیقه فصل گلزنی مرتضی تبریزی است که در ابتدای لیگ بیستم پس از مصدومیت طولانی‌ مدت در استقلال با شرایط نامناسبی به گل‌گهر اضافه شد و امیرقلعه‌نویی که پیش‌تر توانایی‌های او را در ذوب‌آهن دیده بود، به این بازیکن دوباره فرصت حضور در تیمش را تقدیم کرد. با این حال لیگ بیستم به استثنای دیدار برگشت برابر پیکان برای تبریزی خوب پیش نرفت و او فقط یکبار موفق به گلزنی شد و در سایر دیدارهای فصل فشار زیادی را تحمل کرد.

این مهاجم بلند قامت اما حالا در شروع فصل برخلاف بسیاری از بازی‌های فصل گذشته از ابتدا با صلاحدید امیرقلعه‎‌نویی در ترکیب اصلی قرار گرفت و در دقیقه 21 روی پاس خوب یونس شاکری همانجایی بود که یک مهاجم زیرک جایگیری می‌کند و در شرایطی که دو بازیکن تراکتور و اخباری به او نزدیک می‌شدند تا با بستن فضاها کار را برای تصمیم گیری او سخت کنند، با یک ضربه پای چپ که با دقت زده شد، گل سوم تیمش را ثبت کرد.بی‌شک این شروع گل‌گهر که با درخشش بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار این تیم و به ویژه مرتضی تبریزی همراه بوده است، خبر بسیار امیدوارکننده‌ای برای کادر فنی گل گهر به شمار می‌رود که در این فصل عزم خود را برای موفقیت جزم کرده و کم‌‎ترین خواسته آنها کسب سهمیه آسیایی است.

1470