عکس؛ تشابه گل وینیسیوس به شاختار با گل رونالدو به گالاتاسرای

عکس؛ تشابه گل وینیسیوس به شاختار با گل رونالدو به گالاتاسرای

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در اولین شب از هفته سوم دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و شاختار در اوکراین به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را رئال مادرید با نتیجه 5 بر 0 برد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی وینیسیوس جونیور درخشش ویژه ای داشت به طوری که او دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. گل دوم او به شدت مورد توجه قرار گرفته است چرا که وینی جونیور برای به ثمر رساندن این گل تکنیک بالای خود را به رخ کشید. او چند نفر را جا گذاشت و در نهایت توپ را از بالای سر دروازه بان با ضربه ای محکم به تور دروازه چسباند.

خیلی ها در شبکه های اجتماعی این گل را با گل کریستیانو رونالدو به گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2013/14 مقایسه کرده اند. رونالدو در آن بازی هت‌تریک کرد و گل سوم او به شکلی دیدنی بود که از یک گوشه محوطه جریمه چند نفر را دریبل زد و در نهایت دروازه را باز کرد. گل وینی جونیور هم تقریبا به همین سبک بود.

وینیسیوس جونیور در این فصل از رقابت ها عملکرد درخشانی داشته است و همین قضیه موجب شده تا هواداران رئال مادرید امید زیادی به او داشته باشند و باید دید در ال کلاسیکو به چه شکل عمل خواهد کرد.

1470