هشدار بازیکن سابق آتالانتا به منچستری‌ها: دست‌کم گرفتن آتالانتا اشتباه بزرگی است

هشدار بازیکن سابق آتالانتا به منچستری‌ها: دست‌کم گرفتن آتالانتا اشتباه بزرگی است

پایگاه خبری فوتبالی - دیالو در خصوص بازی امشب شیاطین سرخ مقابل تیم سابق خود در لیگ قهرمانان اروپا به هم تیمی هایش هشدار داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گل، بعد از به دست آوردن تنها سه امتیاز از دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا، منچستر یونایتد تحت فشار سختی قرار گرفته است. حالا آن ها باید امشب به مصاف تیم ایتالیایی آتالانتا بروند. آماد دیالو، بازیکن سابق آتالانتا و فعلی منچستری ها دو ماه است که در میادین مسابقات حاضر نبوده است و در بازی امشب نیز به احتمال زیاد دیده نخواهد شد. با این حال، دیالو در خصوص تیم سابق خود به شیاطین سرخ هشدار داده است. دیالو در این خصوص می گوید:

"ما نباید آتالانتا را دست کم بگیریم. اگر این کار را انجام دهیم، اشتباه بزرگی را مرتکب می شویم. آتالانتا سرمربی، تیم و هواداران بسیار خوبی دارد. آن ها پرس شدیدی در بازی انجام می دهند و اجازه نمی دهند تا بازی نرمال خود را به نمایش بگذارید و حریف خود را در شرایط سختی قرار می دهند."

آماد دیالوگ با تنها نوزده سال سن با امضای قراردادی به ارزش نوزده میلیون یورو از باشگاه آتالانتا برگاموی ایتالیا به تیم منچستر یونایتد انگلستان ملحق شده ولی تا اکنون موفق نشده نظر مساعد اوله گونر سولشر، سرمربی نروژی شیاطین سرخ را برای حضور در اولدترافورد و بازی برای منچستری ها جلب کند و اغلب مسابقات تیمش را از روی نیمکت یا از روی سکوها دنبال کرده است.

سیاه و آبی های شهر برگامو در حال حاضر در رده نخست گروه F مسابقات لیگ قهرمانان اروپا قرار دارند و تنها تیم این گروه هستند که تا کنون در این دوره از رقابت ها شکستی را متحمل نشده اند.

9404