دلیل ممانعت از حضور خبرنگاران در بازی نساجی و فجر از زبان بهروان؛ حتی رنگرز هم به مشکل خورد

دلیل ممانعت از حضور خبرنگاران در بازی نساجی و فجر از زبان بهروان؛ حتی رنگرز هم به مشکل خورد

پایگاه خبری فوتبالی - رئیس هیات فوتبال استان مازندران گفت: به دلیل رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی حتی روز گذشته مدیرکل ورزش و جوانان استان را هم به ورزشگاه راه نمی‌دادند.

به گزارش فوتبالی، غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد ناهماهنگی‌هایی که در خصوص حضور خبرنگاران در بازی روز گذشته نساجی و فجر شهید سپاسی انجام شد اظهار داشت: به دلیل رعایت دقیق و سفت و سخت پروتکل‌های بهداشتی مشکلاتی روز گذشته در ورزشگاه شهدای ساری داشتیم و فقط بحث مشکل ورود خبرنگاران نبود، ما 10 خبرنگار را به ورزشگاه راه دادیم اما جالب است بدانید ماموران انتظامی حتی مدیرکل ورزش و جوانان استان آقای رنگرز را هم به ورزشگاه راه نمی‌دادند. او قهرمان جهان است اما ظاهرا وی را نشناختند و برای ورود به ورزشگاه مشکل داشت که من خودم با ماموران انتظامی در این مورد صحبت کردم.

وی تصریح کرد: هیات فوتبال استان و سازمان لیگ هیچ گونه کم‌کاری برای حضور خبرنگاران در ورزشگاه نداشته و ما نهایت همکاری را داشتیم، اما در هفته اول ناهماهنگی‌هایی پیش آمد که منجر به این مسائل شد. ماموران انتظامی هم قصد رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را داشتند و آنها نیز از بخشنامه‌ها و فرماندهان خود دستور می‌گیرند و تبعیت می‌کنند، اما جالب است بدانید حتی رئیس پزشکی هیات با مشکل برخورد کرد.

بهروان در مورد مشکلات نور ورزشگاه شهدای ساری هم اظهار داشت: نور این ورزشگاه تقویت شده اما باز هم نیاز به تنظیم و تقویت دارد. از طرف دیگر اسکوربورد هم باید برای این ورزشگاه کرایه شود تا شرایط بهتری برای برگزاری مسابقه داشته باشیم.

1470