واکنش جالب مامور امنیتی به پنالتی چیپ مسی: خوشحالی آرام!

واکنش جالب مامور امنیتی به پنالتی چیپ مسی: خوشحالی آرام!

پایگاه خبری فوتبالی - یک مامور امنیتی ورزشگاه پی اس جی واکنشی جالب را نسبت به پنالتی چیپ مسی در پیروزی سه بر دو مقابل لایپزیش در ورزشگاه پارک دو پرنس داشت.

به گزارش فوتبالی، در پی گلی بی نظیر مقابل منچسترسیتی، مسی گلهای دوم و سوم خود در لیگ قهرمانان اروپا را در کامبک تیمش مقابل لایپزیش به ثمر رساند. پی اس جی  در این بازی با نتیجه یک بر صفر با گل امباپه پیش افتاد اما تیم آلمانی با گلهای آندره سیلوا و نوردی موکیله به بازی برگشت. بعد از آن مسی گل تساوی را به ثمر رساند و با ضربه پنالتی چیپ گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند. در حقیقت مسی در این صحنه منتظر ماند تا پیتر گولاشی دروازه بان حریف حرکت کند و بعد از آن با یک ضربه چیپ دروازه بان مجارستانی را مغلوب ساخت. هواداران پی اس جی در حال جشن گرفتن بودند اما تصاویری از یک مامور امنیتی منتشر شده است که واکنش جالبی به این گل دارد و خیلی آرام  خوشحالی می کند.

این مامور امنیتی سعی می کند که آرامش خود را حفظ کند و زیاد خوشحالی نکند چرا که می خواهد تمرکزش به کارش باشد و تماشاگران را تحت کنترل خود داشته باشد.  این مامور امنیتی ماسک به صورت دارد و نمی توان گفت که از این گل خوشحال شده و لبخند زده است یا نه.البته شاید انتظار این ویدیو که نشان می دهد او لحظاتی حواسش از کارش پرت شده هم برایش دردسرساز شود!

4125