مخاطب توئیت طارمی؛ واکنش به مصاحبه اسکوچیچ؟

مخاطب توئیت طارمی؛ واکنش به مصاحبه اسکوچیچ؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا توئیت جدید مهاجم تیم ملی، واکنشی به مصاحبه اخیر دراگان اسکوچیچ است؟

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی که در بازی دیشب پورتو و میلان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نمایش بسیار خوبی داشت و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، دقایقی قبل در صفحه توئیترش چنین متنی را منتشر کرد:" بايد عرض کنم که بازيکنان ايرانی علاوه بر تکنيک فردی و جنگندگی و‌ .…  از لحاظ دانش فوتبال و تاکتيک خيلی درک بالايی دارند ولی متاسفانه مشکلات جايی ديگر است. زنده باد ایران"

به نظر می‌رسد منظور طارمی از این پست توئیتری، واکنشی به مصاحبه جدید سرمربی تیم ملی باشد. دراگان اسکوچیچ در مصاحبه با رسانه  vecernji درباره تفاوت لیگ ایران و کرواسی گفته بود:" فوتبالیست‌های ایرانی به لحاظ تکنیکی و فیزیکی قدرتمند هستند و در سطح رشک برانگیزی قرار دارند. چیزی که آنها فاقدش هستند و من در آن جای پیشرفت میبینم، توانایی تاکتیکی است. بازیکنان ایران هنوز در توانایی تاکتیکی آن‌قدرها خوب نیستند ولی در بلند مدت می‌توان آن را آموخت. بیشتر اروپایی‌ها از نظر تاکتیکی منظم بوده‌اند و از آنجا که ایران بازیکنان بیشتری در باشگاه‌های اروپایی دارد، این امر به آرامی در حال تغییر است."

این اولین باری نیست که از صحبتهای طارمی، می‌توان اینگونه برداشت کرد که او با اسکوچیچ اختلاف نظر دارد و تیرماه بود که مهاجم تیم ملی در یک برنامه تلویزیونی، در خصوص اینکه گفته می‌شود تیم ملی بخاطر نبوغ بازیکنان توانست از مرحله دوم انتخابی جام جهانی عبور کند، گفت: «می تواند اینطور باشد.»

1984