خبری که امیدواریم درست نباشد؛ مصدومیت انصاری از ناحیه رباط صلیبی؟

خبری که امیدواریم درست نباشد؛ مصدومیت انصاری از ناحیه رباط صلیبی؟

پایگاه خبری فوتبالی- امیدواریم این خبر صحت نداشته باشد اما برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن است که مصدومیت مدافع مس رفسنجان، جدی به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، محمد انصاری که در ترکیب اصلی تیمش برای بازی با سپاهان حضور داشت، پیش از پایان نیمه اول در برخورد با شهریار مغانلو مهاجم سپاهان مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

نکته‌ای که در تصاویر تلویزیونی به چشم آمد نگرانی بازیکنان مس رفسنجان و همچنین سپاهان از وضعیت انصاری بود و به نظر می‌رسد که آنها به این نتیجه رسیده بودند که مدافع سابق پرسپولیس، دچار مصدومیت شدیدی شده است.

در شرایطی که مدافع مس رفسنجان هنوز ام آر آی نداده برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن است که به احتمال زیاد، این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده است. خبری که اگر صحت داشته باشد، این بازیکن، چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

از طرف دیگر و در صورت تائید مصدومیت سنگین مدافع مس رفسنجان، باید به این نکته اشاره کنیم که این اولین باری نیست که مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی سراغ انصاری آمده و او یکبار در فینال فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا و در بازی مقابل کاشیما، مصدوم شد و یکبار هم در تمرینات پرسپولیس، چنین مصدومیتی را تجربه کرد تا نهایتا راه او و پرسپولیس از یکدیگر جدا شود و این بازیکن به مس رفسنجان برود.

7655