گل‌گهر 4 - تراکتور یک| بدترین شروع تاریخ تراکتور در لیگ برتر/ سه امتیاز سوپرگهربار برای گل‌گهر

گل‌گهر 4 - تراکتور یک| بدترین شروع تاریخ تراکتور در لیگ برتر/ سه امتیاز سوپرگهربار برای گل‌گهر

پایگاه خبری فوتبالی- آبی‌پوشان سیرجان مصاف با شاگردان فیروز کریمی را با برتری پر گل 4 بر یک به پایان رساندند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه دیدارهای هفته نخست لیگ برتر، امروز باشگاه گل گهر از ساعت 16:00 در سیرجان میزبان تراکتور بود.

فیروز کریمی که نتوانسته بود در این بازی از خریدهای جدید خود استفاده کند، مجبور شد با ترکیبی جوان مقابل سیرجانی ها صف آرایی کند. ترکیبی که به ویژه در خط دفاع ضعف های زیادی نشان داد و نیمه اول این دیدار با برتری مقتدرانه 4 بر صفر شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

این بازی تا دقایق پایانی با همین نتیجه دنبال می شد اما در دقیقه 86 محمد عباس زاده یک پنالتی برای تراکتور گرفت و خودش هم پشت توپ ایستاد و توانست گل اول را برای سرخپوشان تبریزی به ثمر برساند.

این دیدار در نهایت با برتری 4 بر یک گل گهر به پایان رسید تا تراکتور بدترین شروع خود در تاریخ لیگ برتر را تجربه کند.

ترکیب گل گهر مقابل تراکتور

محسن فروزان، مسیح زاهدی، علیرضا آرتا، میلاد زکی پور (شایان مصلح 61)، مهدی تیکدری، امین پورعلی (فرشید باقری 61)، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری (رضا شکاری 61)، سعید صادقی، مرتضی تبریزی (بهنام برزای 72) و یونس شاکری

سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب تراکتور مقابل گل گهر

محمدرضا اخباری، سعید ایران‌خواه (علی باستانی 18)، ابوالفضل رزاق‌پور، بهزاد سلامی، محمد مسلمی پور (امیر ابراهیم زاده 84)، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی، سعید واسعی (محمد قادری 59)، علی فتحی و محمد عباس زاده 

سرمربی: فیروز کریمی

کارت زرد

علیرضا علیزاده (36) شایان مصلح (70) مسیح زاهدی (84) از گل گهر

بهزاد سلامی (1+90) از تراکتور

شرح گل

گل گهر 1 – تراکتور 0 (امین پورعلی 12): روی پاس مهدی تیکدری از سمت راست، امین پورعلی در موقعیت تک به تک با اخباری قرار گرفت و با یک ضربه زیبا از زاویه بسته توپ را از بین پاهای اخباری وارد دروازه کرد.

گل گهر 2 – تراکتور 0 (سعید صادقی 16): اشتباه خط دفاعی تراکتور در پشت محوطه جریمه توپ را به سعید صادقی رساند که ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه با برخورد به بهزاد سلامی تغییر جهت داده و با عبور از مقابل چشمان اخباری به گل تبدیل شد.

گل گهر 3 – تراکتور 0 (مرتضی تبریزی 21): یونس شاکری با یک کنترل زیبا و پاس دقیق در داخل محوطه جریمه، مرتضی تبریزی را صاحب توپ کرد که این بازیکن با شوتی دقیق توپ را وارد دروازه اخباری کرد.

گل گهر 4 - تراکتور 0 (سعید صادقی 38): یونس شاکری بعد از اینکه در موقعیت تک به تک محمدرضا اخباری را دریبل زد با یک ارسال کوتاه سعید صادقی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با ضربه سر گل چهارم را برای میزبان به ثمر رساند.

گل گهر 4 – تراکتور 1 (محمد عباس زاده - پنالتی 86): محمد عباس زاده پنالتی را که خودش گرفته بود را با وجود تشخیص درست فروزان به گل اول تراکتور تبدیل کرد.

اینجا</em>

7474