واکنش سرمربی چلسی به جذب هالند؛ زوج شگفت‌انگیز در راه است؟

واکنش سرمربی چلسی به جذب هالند؛ زوج شگفت‌انگیز در راه است؟

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی مصاحبه ای با بیلبد داشت و در مورد تمایل تیمش به جذب ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، وی اظهار داشت:" چند بار با هالند اطریق باشگاه صحبت کردیم. غیرممکن به نظر می رسید اما به طور مداوم با او در تماس هستیم."

توخل در مورد تمایل تیمش به تشکیل زوج رویایی لوکاکو و هالند هم صحبت کرد:" زوج لوکاکو و هالند؟ هیچ مشکلی ندارم که در این باره صحبت کنم. ببینیم که در هفته های آینده چه خواهد شد."

در حقیقت چلسی در تابستان گذشته تلاش کرد تا هالند را به خدمت بگیرد و حتی پیشنهاد 170 میلیونی ارائه کرد اما آنها نتوانستند که دورتموند را راضی کنند. هالند در تابستان بعدی بر اساس بندی از قراردادش می تواند با 75 میلیون یورو از دورتموند جدا شود که بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپا برای خرید ستاره نروژی کمین کرده اند که یکی از گزینه های وی نیز چلسی خواهد بود. چلسی البته در تابستان گذشته روملو لوکاکو را خریداری کرد اما به نظر می رسد که همچنان از خرید کردن سیر نمی شوند و توخل می خواهد یک خط حمله غیرقابل مهار را تشکیل بدهد و زوجی شگفت انگیز را در خط حمله تیمش داشته باشد.

4125