گلایه پیولی از داوری بازی با پورتو/ امید به لغزش دو تیم 4 امتیازی

گلایه پیولی از داوری بازی با پورتو/ امید به لغزش دو تیم 4 امتیازی

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری نسبت به عملکرد داور بازی با پورتو ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، استفانو پیولی پس از شکست یک بر صفر روسونری برابر پورتو، از گلی که دریافت کردند گله مند بود. میلان از سه بازی نخست لیگ قهرمانان اروپا متحمل سه شکست متوالی شده است. پیولی پس از پایان بازی خطاب به داور مسابقه مدام این جمله را تکرار می کرد که گلی که آن ها دریافت کردند، خطا بوده است.

آیا گلی که دریافت کردید؟ 

"واضح است که صحنه های رخ داده شده می توانند در نتیجه اثرگذار باشند اما عملکرد ما امروز خوب نبود و حریف ما بهتر بود و وضوح، دقت و شدت عمل بیشتری داشت. ما شروع خوبی نداشتیم و نتوانستیم توپ را حفظ کنیم و به اندازه کافی موقعیت خلق کنیم. تیم متعادل و رقابتی بود اما عملکرد ما، بهترین نبود و در چنین سطحی اگر شما در هر دو فاز هجومی و دفاعی کارایی لازم را نداشته باشید، آسیب خواهید دید. پورتو کارش را از ما بهتر انجام داد."

کار سخت میلان برای صعود از گروه؟ 

"ما باید باور داشته باشیم؛ گفتن آن از انجامش آسان تر است اما دو تیم دیگر این گروه چهار امتیازی هستند. متاسفانه این بازی ای بود که ما نباید در آن چنین عملکرد بدی می داشتیم اما فقط باید ادامه بدهیم. من باید متوجه شوم که چرا در این بازی کارایی لازم را نداشتیم یا در صحنه ها دقت کافی نداشتیم. نمی خواهم در رابطه با داور صحبت کنم و چیزهای دیگری دارم که باید بر روی آن ها تمرکز کنم."

9404