بازگشت دو مدافع اصلی چلسی به تمرینات این تیم

بازگشت دو مدافع اصلی چلسی به تمرینات این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - طبق اعلام مسئولان آبی های لندنی، دو مدافع اصلی و ستون های خط دفاعی این تیم از مشکلات مربوط به آسیب دیدگی هایشان رها شده و به تمرینات این باشگاه ملحق شده اند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، با اعلام وبسایت رسمی باشگاه چلسی انگلستان، آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی آبی‌ های لندنی که با مصدومیت جزئی از ناحیه کمر به لندن بازگشته بود، با رهایی از بند مصدومیت بار دیگر در تمرین شیرهای لندنی حاضر شد تا به این ترتیب احتمال حضور این مدافع تیم ملی آلمان در دیدار چهارشنبه شب مقابل تیم مالمو سوئد افزایش پیدا کند. 

همچنین تیاگو سیلوا، مدافع کهنه کار و با تجربه برزیلی که بامداد روز جمعه با پیراهن تیم ملی این کشور به میدان رفته و به همراه آنتونیو رودیگر، نبرد ابتدای هفته در لیگ برتر مقابل تیم برنتفورد را از دست داده بودند، نیز به تمرینات باشگاه چلسی بازگشت و مشکلی برای حضور در دیدار مقابل مالمو نخواهد داشت.

آبی های لندنی پس از کسب پیروزی در نخستین مسابقه خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل زنیت سن پترزبورگ روسیه، در دومين مسابقه خود در تورین با یک گل مغلوب يوونتوس شدند و حالا باید طی دو دیدار رفت و برگشت به مصاف حریف خود از سوئد بروند.

9404