ادعای عجیب مالک یک باشگاه فوتبال درباره واکسن کرونا!

ادعای عجیب مالک یک باشگاه فوتبال درباره واکسن کرونا!

پایگاه خبری فوتبالی- مالک باشگاه استوابخارست رومانی عنوان کرد هر کس که واکسن کرونا بزند قدرت باروری خود را از دست می دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از استار، مالک یک باشگاه فوتبال به بازیکنان خود گفته است که در صورت دریافت واکسن کووید نابارور خواهند شد و اصرار دارد که صحبت‌های محققان درباره واکسن درست نیست و از مردم می‌خواهد در سال‌های آینده "ببینند چه اتفاقی می‌افتد".

جیجی بکالی سیاستمدار سابقو مالک باشگاه استوا بخارست رومانی که تصور می‌شود حدود ۵۰۰ میلیون دلار ثروت دارد و در ابتدا ثروت خود را در مبادله زمین با ارتش این کشور به دست آورد در روزهای اخیر مخالفت خود را با واکسن‌ها اعلام کرد.

او  اعتراف کرد که به بازیکنان خود گفته است که واکسیناسیون "خوب نیست". این در حالی است که خیلی از اعضای این باشگاه به بیماری کرونا مبتلا شدند و حتی باعث شد در دیدارهایی به حد نصاب بازی نرسند.

بکالی به Bekali Gazeta Sporturilor گفته است: من نمی خواهم واکسینه شوم. من یک انسان هستم و نمی‌خواهم" ترنس" شوم.  چرا باید به خودم اجازه دهم ماده‌ای را تزریق کنم که باعث تغییر ژنتیکی من می‌شود؟ من با آن محققانی موافقم که می‌گویند واکسن خوب نیست. اگر کسی نمی‌خواهد بچه دار شود واکسن کرونا بزند.

هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد واکسن کووید با مشکلات باروری ارتباط دارد. 

میزان واکسیناسیون این کشور به راحتی زیر متوسط جهانی است و کمتر از ۳۰ درصد از جمعیت رومانی واکسینه شده است.

بکالی قبلا اظهارنظری درباره ورزش زنان نیز کرده بود که بازتاب گسترده ای داشت و عنوان کرد فوتبال زنان برخلاف طبیعت انسانی است.

7474