درخشش ویژه امباپه در این فصل؛ مرد شماره 7 به رکورد 7 رسید!

درخشش ویژه امباپه در این فصل؛ مرد شماره 7 به رکورد 7 رسید!

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه در این فصل از رقابت ها عملکرد بی نظیری داشته است به طوری که می توان او را بهترین بازیکن فصل پاری سن ژرمن تا اینجای کار دانست.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه در پیروزی سه بر دو پاری سن ژرمن مقابل لایپزیش درخششی ویژه داشت. او در این بازی یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم به لیونل مسی داد تا در کسب سه امتیاز نقشی تاثیر گذار داشته باشد. هر چند که او پنالتی دقیقه آخری تیمش را از دست داد اما از دست دادن آن پنالتی تاثیری در امتیاز به دست آمده پی اس جی نداشت.

امباپه تا اینجای فصل 7 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است و بدین ترتیب یک درخشش ویژه داشته است. کیلیان امباپه که پیراهن شماره 7 پاری سن ژرمن را بر تن می کند تا همین مقطع ابتدایی فصل توانسته 7 گل و 7 پاس گل از خود بر جای بگذارد که این قضیه عملکرد درخشان او را نشان می دهد.

امباپه در تابستان قبلی در یک قدمی جدایی از پی اس جی و پیوستن به رئال مادرید بود اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت امباپه در پی اس جی ماند اما به نظر می رسد که او به زودی و در ماه ژانویه با رئال مادرید به توافق برسد و در تابستان آینده راهی سانتیاگو برنابئو شود.

1470