پست اینستاگرامی مسی پس از درخشش و پیروزی مقابل لایپزیش

پست اینستاگرامی مسی پس از درخشش و پیروزی مقابل لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن با درخشش لیونل مسی موفق شد در هفته سوم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا لایپزیش را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، ویژه ترین چهره در این بازی لیونل مسی بود که توانست دو گل به ثمر برساند و عملکرد درخشانی داشته باشد. فوق ستاره آرژانتینی در حالی که پاری سن ژرمن با نتیجه یک بر دو از رقیب خود عقب بود، توانست دو گل به ثمر برساند و بازی را به طور کامل برای تیمش برگرداند تا در نهایت پی اس جی با نتیجه سه بر دو این بازی ببرد.

لیونل مسی پس از این بازی با انتشار تصاویری از این دیدار در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:"پیروزی امشب در لیگ قهرمانان اروپا مهم بود، ما توانستیم نتیجه را برگردانیم"

این بازی را می توان بهترین بازی لیونل مسی از زمان پیوستن به پی اس جی عنوان کرد چرا که او در این بازی دو گل به ثمر رساند و نتیجه را به طور کامل به سود تیمش برگرداند. مسی حتی در این بازی شانس هت‌تریک هم داشت که البته پنالتی دقایق آخر را به امباپه داد و ستاره فرانسوی هم آن را از دست داد تا مسی این بازی را با دو گل به پایان برساند.

1470