کلوپ پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید: باخت‌های کثیف بسیار حیاتی هستند

کلوپ پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید: باخت‌های کثیف بسیار حیاتی هستند

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پیروزی سه بر دو تیمش مقابل اتلتیکو مادرید 10 نفره را یک پیروزی کثیف نامید و اذعان کرد که این گونه بردها بسیار مهم هستند. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب از چهارچوب دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم اتلتیکو مادرید و لیورپول در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند که در نهایت، قرمزها موفق شدند به پیروزی 3-2 دست پیدا کنند. محمد صلاح (2 بار) و نبی کیتا برای لیورپول و آنتوان گریزمان دو گل روخی بلانکوس را به ثمر رساند. همچنین گریزمان در اوایل نیمه دوم با دریافت کارت قرمز، از زمین بازی اخراج شد. در دقایق پایانی بازی، داور مسابقه به خاطر خطای ژوتا روی خیمنز، یک پنالتی به سود میزبان اعلام کرد، اما VAR آن را رد کرد و سیبرت نیز تصمیم خود را عوض کرد. 

به نقل از اسکای اسپورتس، کلوپ پس از پایان بازی به بی تی اسپورت گفت: "بازی سختی بودم. صادقانه، نوع بردن اصلا برایم اهمیتی ندارد. پیروزی‌های کثیف، مهم‌ترین پیروزی‌ها هستند. در چنین شبی، کسب سه امتیاز بسیار مهم بود. پنالتی ما صحیح بود، اما فکر می‌کنم که پنالتی اتلتیکو مادرید پنالتی نبود. البته صحنه را زیاد ندیدم، اما من فکر می‌کنم که داور تصمیم درستی گرفت."

4416