اعتراف زلاتان پس از شکست مقابل پورتو

اعتراف زلاتان پس از شکست مقابل پورتو

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان اعتراف کرد که دیدار برابر پورتو، بدترین نمایش روسونری در این فصل بوده، اما معتقد است که تجربه بازی در لیگ قهرمانان، کمک شایانی به رشد جوانان این باشگاه خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، از چهارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم پورتو و میلان از گروه B به مصاف هم رفتند که در پایان، نماینده پرتغال موفق شد با یک گل به پیروزی رسید. در این دیدار مهدی طارمی لژیونر کشورمان 84 دقیقه در زمین حضور داشت و توانست یک پاس گل نیز بدهد. این سومین شکست میلان در این رقابت‌ها بود و به نظر می‌رسد که آن‌ها دیگر شانس زیادی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی ندارند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، زلاتان پس از پایان بازی به مدیاست گفت: "پس از 3 بازی باید بگویم که این بازی، بدترین نمایش ما در این فصل بود و ما لایق امتیاز نبودیم. بعضی اوقات شما بد بازی می‌کنید، اما همچنان با امتیاز از زمین خارج می‌شوید. باید به یاد بیاوریم که این اولین حضور ما در لیگ قهرمانان پس از چند سال است و بعضی از بازیکنان ما نیاز دارند تا از این فرصت‌ها استفاده و تجربه کسب کنند. می‌توانید در سری آ، رشد و بلوغ را در تیم ببینید."

4416