خریبین به النصر: شما از آسیا چه می‌دانید؟!

خریبین به النصر: شما از آسیا چه می‌دانید؟!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران الهلال عربستان پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا برای رقیب دیرینه خود کری‌خوانی کردند و هم‌چنین مهاجم سابق آبی‌پوشان ریاض پیام کنایه‌آمیزی برای النصری‌ها داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، ساعتی پیش در نخستین مصاف مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال عربستان با هدایت لئوناردو ژاردیم موفق شد 2-1 از سد النصر عربستان بگذرد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد؛ در شبی که موسی مارگا و سالم الدوساری بار دیگر برای الهلالی‌ها درخشیدند و با گلزنی آن‌ها بود که آبی‌پوشان ریاض اولین فینال ACL 2021 لقب گرفتند.

پس از پایان بازی و در جشن صعود الهلالی‌ها، هواداران این تیم روی سکوهای ورزشگاه کینگ سعود یونیورسیتی برای النصری‌ها کری‌خوانی می‌کردند و شعارشان این بود که «آسیا سخت است، جای شما نیست!». الهلال و النصر دو تیم قدیمی فوتبال عربستان هستند که رقابت دیرینه‌ای با یکدیگر دارند و در این بین امشب هواداران آبی‌پوش جو ورزشگاه را به دست گرفتند و زردپوشان النصری‌ها را مورد تمسخر قرار دادند.

عمر خریبین مهاجم سوری تیم الوحده امارات که سابقه بازی در الهلال را دارد و این فصل با الوحده در مرحله یک چهارم نهایی مقابل النصر عربستان تیمش حذف شد، در پیامی ویدئویی برای هواداران النصر عربستان کری خواند و گفت: «شما از آسیا چه می‌دانید؟!».

1470