خودداری سیمئونه از دست دادن با کلوپ پس از پایان دیدار اتلتیکو مادرید و لیورپول

خودداری سیمئونه از دست دادن با کلوپ پس از پایان دیدار اتلتیکو مادرید و لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید پس از پایان بازی مقابل لیورپول، از دست دادن با یورگن کلوپ سرمربی این تیم خودداری کرد. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب دو تیم اتلتیکو مادرید و لیورپول از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند که در پایان، شاگردان یورگن کلوپ با نتیجه 3-2 به پیروزی رسیدند. در این دیدار جذاب، ابتدا لیورپول با دو گل محمد صلاح و نبی کیتا پیش افتاد، اما آنتوان گریزمان در ادامه دبل کرد و حساب کار 2-2 برابر شد. در نیمه دوم آنتوان گریزمان با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد و در ادامه ستاره مصری گل پیروزی قرمزها را به ثمر رساند. پس از پایان این بازی، سیمئونه مستقیما به سمت رختکن رفت و از دست دادن با کلوپ خودداری کرد. 

به نقل از سایت گل، کلوپ پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت: "ما این رفتار را دوست نداریم، همه چیز واضح است. من می‌خواهم با او دست بدهم. واکنش او همچون واکنش من زیاد مناسب و خوب نبود. دفعه بعدی که هم دیگر را ببینیم، قطعا با هم دست خواهیم داد. اصلا مسئله بزرگی نیست. او خیلی عصبانی بود. البته نه از من، بلکه از بازی و به نظرم چیز خاصی نبود."

4416