قابی ماندگار در پارک ده پرنس؛ مسی در آغوش رونالدینیو با تیپی جالب!

قابی ماندگار در پارک ده پرنس؛ مسی در آغوش رونالدینیو با تیپی جالب!

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن موفق شد در هفته سوم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2021/22، لایپزیش را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد و همچنان بالاتر از منچسترسیتی صدر نشین گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا باشد.

به گزارش فوتبالی، اما پیش از این بازی یک صحنه دیدنی رخ داد و آن هم مربوط به دیدار رونالدینیو با لیونل مسی بود. رونالدینیو برای این بازی راهی ورزشگاه پارک ده پرنس شده بود و پیش از آغاز این بازی وارد چمن شد و با لیونل مسی دیدار داشت و او را در آغوش کشید و بدین ترتیب قابی ماندگار از این بازی به ثبت رسید. رونالدینیو در آغاز این بازی میکروفون را هم به دست گرفت و سخنان کوتاهی داشت.

مسی و رونالدینیو دو دوست صمیمی هستند. آن ها در سال های اول بازیگری مسی در بارسلونا با هم هم‌تیمی بوده اند و البته خود رونالدینیو هم سابقه بازی در پی اس جی را داشته است و قبل از اینکه راهی بارسلونا شود، در پاریسن ژرمن توپ زده است. اسطوره برزیلی به مدت دو سال از سال 2001 تا 2003 بازیکن پی اس جی بوده است و اکنون برای دیدن بازی پاریسن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا راهی پارک ده پرنس شد و با مسی دیدار کرد.

1470