پایانی برای هازارد؛ آنچلوتی برای چندمین بازی پیاپی به وینیسیوس بازی داد؟

پایانی برای هازارد؛ آنچلوتی برای چندمین بازی پیاپی به وینیسیوس بازی داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - اگر چه ادن هازارد با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم می کند اما عملکرد وینیسیوس جونیور به قدری در رئال مادرید خوب بوده است که در صورت بازگشت هازارد و روی فرم بودن او هم در رئال مادرید دل کسی برای ادن هازارد تنگ نخواهد شد و به نظر می رسد هواداران رئال مادرید و کارلو آنچلوتی به طور کامل به وینیسیوس جونیور اعتماد دارند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در هفته سوم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه پنج بر صفر شاختار را شکست داد و یک پیروزی خارج از خانه شیرین به دست آورد تا با روحیه‌ای بالا به سراغ ال کلاسیکو برود و اکنون باید دید که مادریدی ها در ال کلاسیکو به چه شکل عمل خواهند کرد.

وینیسیوس جونیور در بازی رئال مادرید مقابل شاختار عملکرد بسیار درخشانی داشت و توانست دبل کند. هر دو گل او به شکل زیبایی به ثمر رسیدند و وینی جونیور در این بازی شانس هت‌تریک هم داشت.

این بازی 9 اُمین بازی پیاپی وینیسیوس جونیور در رئال مادرید بود به طوری که کارلو آنچلوتی از 28 اوت به بعد در تمامی بازی ها به او اعتماد کرده است و این قضیه نشان می دهد که عملکرد وینگر برزیلی بسیار خوب بوده است و او به طور کامل جای هازارد را گرفته است.

1470