پیکه و رسیدن به یک عدد ویژه پیش از ال‌کلاسیکو/ رکورد غیرقابل دسترس مسی

پیکه و رسیدن به یک عدد ویژه پیش از ال‌کلاسیکو/ رکورد غیرقابل دسترس مسی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا آخرین بازی لالیگایی خود پیش از ال کلاسیکو را با نتیجه سه بر یک مقابل والنسیا برد و اکنون خود را برای بازی مقابل دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا آماده می کند چرا که آبی و اناری پوشان فرداشب (چهارشنبه) بازی حساسی مقابل دیناموکیف خواهند داشت و حتما باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

به گزارش فوتبالی، اما جرارد پیکه با پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا به یک عدد ویژه در بارسا رسید و آن هم رسیدن به تعداد 400 پیروزی در بارسلونا بود. جرارد پیکه که یکی از با سابقه ترین بازیکنان حال حاضر ترکیب بارسلونا است، به تعداد 400 برد در بارسلونا رسیده است و در رده پنجم بیشترین تعداد پیروزی در میان بازیکنان بارسلونا قرار گرفته است.

در حال حاضر، لیونل مسی با 542 برد در بارسلونا، رکورددار بیشترین تعداد پیروزی در بارسلونا است، رکوردی که بسیار بعید است کسی در آینده ای نزدیک بتواند به آن برسد. مسی که تمام عمر خود را در بارسلونا بود، اکنون در پی اس جی توپ می زند و دیگر آمار برد های او در بارسلونا بیشتر نمی شود.

پس از مسی، ژاوی، اینیستا و بوسکتس قرار دارند که تعداد برد های آن ها بیشتر از پیکه است و در حال حاضر از این لیست تنها پیکه و بوسکتس در بارسلونا حضور دارند.

1470