هازارد و ادامه فاجعه؛ کدام بازیکنان بیشترین افت قیمت را در مدت اخیر داشته‌اند؟

هازارد و ادامه فاجعه؛ کدام بازیکنان بیشترین افت قیمت را در مدت اخیر داشته‌اند؟

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد از زمانی که در تابستان 2019 به رئال مادرید پیوسته است تا همین حالا در مسیر سراشیبی قرار داشته است و به طور مداوم و پیوسته افت کرده است به طوری که شاید کمتر کسی فکرش را می کرد ادن هازارد در رئال مادرید چنین سرنوشتی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، در تازه ترین آپدیت وبسایت ترنسفر مارکت، ادن هازارد بیشترین افت قیمت را در میان بازیکنان مطرح اروپایی داشته است به طوری که قیمت او با 15 میلیون یورو کاهش مواجه شده است و به 25 میلیون یورو رسیده است. پیش‌تر گفته شده بود که قیمت تورگان هازارد، برادر کوچکتر ادن هازارد 27 میلیون یورو است و اکنون ارزش ادن هازارد از برادرش هم کمتر شده است.

این آپدیت سایت ترنسفرمارکت در ماه اکتبر یعنی همین ماه جاری میلادی رخ داده است و بدین ترتیب بازیکن بلژیکی رئال مادرید در صدر جدول افت قیمت ها قرار گرفته است. از دیگر بازیکنان مطرحی که افت قیمت محسوسی داشته اند، می توان به جیدون سانچو اشاره کرد که با 10 میلیون یورو افت قیمت در رده چهارم این لیست قرار گرفته است. به طور کلی بازیکنانی که عملکرد ضعیفی دارند، یا مصدوم می شوند و یا به دلایل فنی نیمکت نشینی طولانی مدت دارند، با افت قیمت هایی محسوس مواجه می شوند.

1470