از میان بازیکنان فعلی چه کسی بیشترین حضور را در ال کلاسیکو داشته است؟

از میان بازیکنان فعلی چه کسی بیشترین حضور را در ال کلاسیکو داشته است؟

پایگاه خبری فوتبالی - یکشنبه آینده یکی از مهم ترین بازی ها در فوتبال اروپا میان رئال مادرید و بارسلونا برگزار می شود و مطابق معمول ال کلاسیکو تمام نگاه ها را به خود خواهد دوخت.

به گزارش فوتبالی، این اولین ال کلاسیکوی بارسلونا پس از جدایی لیونل مسی است و باید دید که آبی و اناری ها چه واکنشی در این بازی نشان خواهند داد. شاید ال کلاسیکو مثل سال های گذشته پر ستاره نباشد و هر دو تیم در شرایط اوج خود که زمانی بهترین تیم های اروپا بودند، نباشند اما باز هم ال کلاسیکو جذابیت های ویژه خود را دارد که توجه ویژه هواداران فوتبال را به سمت خود جلب می کند.

از میان بازیکنان فعلی دو تیم رئال مادرید و بارسلونا، سرخیو بوسکتس با 25 بار حضور در ال کلاسیکو با سابقه ترین بازیکن به حساب می آید. پس از او کریم بنزما قرار دارد که 24 بار ال کلاسیکو را تجربه کرده است. جرارد پیکه سومین بازیکن است که 22 بار در ال کلاسیکو ها حاضر بوده است.

مارسلو 21 بار، مودریچ 17 بار و جوردی آلبا 16 بار در ال کلاسیکو های مختلف بازی کرده اند و تجربه نسبتا بالایی در این دیدار حساس دارند. البته ال کلاسیکو های مختلف این قضیه را ثابت کرده اند که توانایی فنی در این بازی حساس بسیار مهم تر از تجربه است.

1470